was successfully added to your cart.

Koszyk

Ważnym posiłkiem w południe, w upalne dni, jest solidna dawka witamin, gdyż to właśnie o tej porze organizm potrzebuje ich najbardziej. Nic prostszego. W ofercie znajdziesz mnóstwo propozycji na mix’y owocowo-warzywne w postaci musów, smoothie’s i koktajli. Porywamy Cię do świata chlorofilu i orzeźwienia.

Składniki:

  • Duża garść świeżego jarmużu bez łodyg
  • 1 jabłko zielone Granny Smith, lub lepsza wersja, ekologiczną, polską antonówkę 🙂
  • 1 dojrzały banan
  • ½ szklanki siekanej natki pietruszki
  • Łyżeczka soku z limonki
  • Ewentualnie przegotowana woda lub mleko roślinne, kokos, migdał, orzech włoski

Sposób przygotowania:

  1. Wszystkie składniki umieść w blenderze i miksuj na gładką masę.
  2. Do każdego koktajlu dodaj łyżkę zmielonego ostropesty, płaską łyżeczkę spiruliny lub chlorelli i łyżkę oliwy z oliwek lub innego oleju bogatego w nienasycone kwasy tłuszczowe. W ten sposób zapewnisz organizmowi potężny detoks i odżywienie.
  3. Gdyby mus okazał się zbyt gęsty, dodaj więcej mleka.

Smacznego!

Leave a Reply