was successfully added to your cart.

Koszyk

Miłośników mięsa zapraszam na ucztę drobiowo – wieprzową w połączeniu z cudownym, życiodajnym tłuszczem roślinnym w postaci awokado. Jedna z moich propozycji śniadaniowych na aminokwasowe danie. Warzywa są ważne tak samo jak dobry rodzaj białka i tłuszczu. Dlatego polecam z dodatkiem świeżej sałaty, szpinaku lub jarmużu.

Składniki:

  • 2 plastry indyka dowolnej wielkości
  • Kilka plastrów wędzonego boczku
  • Garść szpinaku
  • Oliwki
  • Pół awokado
  • Sól
  • Smalec gęsi
  • Szczypta tymianku

 

  1. Indyka przyprawiamy i smażymy na rozgrzanym smalcu.
  2. Obok wytapiamy boczek na tej samej patelni.
  3. W tym czasie obieramy awokado, blendujemy je na gładką masę i przyprawiamy solą.
  4. Szpinak myjemy i lekko dusimy na smalcu.
  5. Na talerzu układamy: plaster indyka, dip z awokado, boczek, dip z awokado, szpinak, boczek, dip z awokado, plaster indyka, dip z awokado, oliwki.

Wskazówka:

Dobrze smakuje również z ogórkiem zielonym bądź kiszonym.

O autorze:

Magdalena Dorko – Wojciechowska – Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego kierunku „Dietetyka w Chorobach Wewnętrznych i Metabolicznych”, Coach i Trener Psychologii Sukcesu i Zmiany Osobistej. Dietoterapeutka, blogerka i dziennikarka. Liderka Klubu Medycyny Funkcjonalnej. Autorka bloga www.paleolifestyle.pl

Leave a Reply