was successfully added to your cart.

Koszyk

Kiedy masz ochotę na danie jednogarnkowe, w dodatku z makaronem, proponujemy nasze pesto. Makaron warzywny to super alternatywa dla osób na dietach eliminacyjnych. To, że Twoje ciało reaguje np. na gliadynę, nie znaczy, że odpuszczasz ulubione dania.

Składniki:

Sos pesto:

  • 3 szklanki świeżych liści bazylii
  • 2 duże ząbki czosnku
  • ½ szklanki oliwy z oliwek extra virgin
  • ½ łyżeczki soli morskiej

Pasta:

  1.  1 łyżka oleju kokosowego
  2.  400g polędwicy z indyka
  3. 2 duże cukinie
  4.  ½ pęczka szparagów (około 12 łodyg),
  5.  Sól morska
  1. Cukinie dokładnie myjemy i wraz ze skórą obieramy na cienki makaron (zoodles). Rozkładamy na desce i solimy, by pozbyć się nadmiaru wody. Odstawiamy na około 20 minut.
  2. Wszystkie składniki sosu pesto umieszczamy w wysokim naczyniu i blendujemy na gładka masę.
  3. Mięso myjemy, osuszamy i kroimy w kostkę.
  4. Szparagi myjemy i usuwamy twardy koniec. Kroimy na mniejsze kawałki.
  5. Na głębokiej patelni rozpuszczamy olej kokosowy i smażymy na nim polędwicę około 5 minut.
  6. Dodajemy szparagi i smażymy maksymalnie 5 minut.
  7. W trakcie smażenia osuszamy zoodles z nadmiaru wilgoci.
  8. Dodajemy zoodles do mięsa i szparagów i delikatnie podduszamy.
  9. Po około 3 minutach, gdy zoodles zmiękną, dodajemy sos pesto i dokładnie mieszamy.

Smacznego!

Leave a Reply